فناوری

چیپست تلفن CMF (1)، مشخصات کلیدی اشاره شده است. سطوح تصویر مفهومی آنلاین

چیپست تلفن CMF (1)، مشخصات کلیدی اشاره شده است. سطوح تصویر مفهومی آنلاین

CMF Phone (1) تراشه نوک

کاربری به نام “Bits Gadget” در X (توئیتر سابق) با چیپست و موارد دیگر ارائه شده است جزئیات کلیدی گوشی هوشمند آینده CMF Phone (1). با این حال، باید توجه داشت که کاربر هیچ سابقه اثبات شده‌ای در مورد افشای اطلاعات ندارد و منابع آنها تأیید نشده است.

  • تلفن CMF (1) احتمالاً به جای MediaTek با چیپست مدیاتک Dimensity 7300 وارد می‌شود. SoC Dimensity 7200 مجهز به Nothing Phone (2a).
  • انتظار می‌رود چیپست MediaTek Dimensity 7300 مانند SoC Qualcomm Snapdragon 778G+ در تلفن Nothing (1) عمل کند.

چیپست MediaTek Dimensity 7300 جانشین MediaTek Dimensity 7050 SoC است. این چیپست دارای یک CPU هشت هسته ای با چهار هسته Arm Cortex-A78 با حداکثر سرعت 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 است. این پردازنده بر روی یک فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است و این پیکربندی در مقایسه با چیپست MediaTek Dimensity 7050، 25 درصد کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد. ارزش ذکر را دارد که نوع جهانی OPPO Reno 12 Pro ممکن است همچنین دارای همان Dimensity 7300 است.

  • علاوه بر این، مشاور اطلاعاتی اضافه کرد که CMF Phone (1) برخلاف نوک قبلی که اشاره می‌کرد، از صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ AMOLED 120 هرتزی با حاشیه‌های ضخیم متقارن بهره می‌برد. در صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED.
  • این تلفن ممکن است دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات باشد، در مقایسه با 45 وات در Nothing Phone (1) و اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش.
  • نسخه پایه گوشی آینده ممکن است دارای حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد و روی اندروید 14 مبتنی بر Nothing OS کار خواهد کرد.
  • طبق گزارش، تلفن CMF (1) ) از چراغ‌های LED نمادین Glyph Interface که یکی از ویژگی‌های برجسته تلفن‌های این برند است، استفاده نخواهد کرد.
  • ممکن است بدون پشتیبانی از NFC ارائه شود.

تلفن CMF (1) ) تصویر مفهومی

بر اساس یک تصویر مفهومی اشتراک‌گذاری شده توسط کاربر دیگری در X، راهول جاناردانان، تلفن CMF (1) با رنگ نارنجی ثابت دیده می شود. او همچنین گفته است که این تلفن ممکن است دارای چراغ‌های علامت‌گذاری علامتی نباشد.

انتظار می‌رود این دوربین با یک دوربین دوگانه همراه با فلاش در پشت عرضه شود. پنل پشتی شامل یک الگوی دایره و نقطه در مرکز است. دکمه های پاور و تنظیم صدا در لبه های راست و چپ دستگاه دیده می شوند.

اگرچه تایید نشده است، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که CMF Phone (1) ممکن است با قیمت اولیه 12000 روپیه عرضه شود و احتمالاً در ماه جولای در سایه‌های آبی، مشکی، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد. انحصاری برای مصرف کنندگان هندی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا